Predicțiile lui Nostradamus … sau ce se va întâmpla în perioada următoare!
Dacă în ultimele două ”cartușe” au fost prezentate metodele de impunere a hegemoniei europene prin dictatura de la Bruxelles, în continuare vor fi descrise 10 posibile scenarii ce se vor abate, în perioada următoare, pe plan mondial :
O serie de lanțuri globale de aprovizionare se vor prăbuși, fiind posibilă o criză logistică majoră, inclusiv colapsul activităților companiilor aeriene străine cărora le este interzis survolul pe teritoriului Rusiei;
Criza energetică se va intensifica în acele state care s-au ”împușcat în picior” prin impunerea de sancțiuni asupra furnizării de energie rusească, prin creșterea în continuare a prețurilor la combustibili;
O criză alimentară mondială este iminentă;
O criză monetară și financiară este posibilă în unele țări sau comunități de țări, asociată cu subminarea stabilității unui număr de monede naționale, inflație galopantă și distrugerea sistemului juridic de protecție a proprietății private;
Vor apărea noi conflicte militare regionale, în acele locuri în care situația nu a fost rezolvată pașnic de mulți ani sau sunt ignorate interesele semnificative ale marilor actori internaționali;
Teroriștii devin din ce în ce mai activi deoarece atenția autorităților occidentale de azi este concentrată strict pe confruntarea cu Rusia;
Se vor folosi arme biologice și vor începe noi epidemii, cauzate de respingerea cooperării internaționale oneste în sfera sanitară și epidemiologică;
Va exista o scădere în activitățile acelor instituții internaționale care nu și-au putut dovedi eficiența în cursul soluționării situației din Ucraina, cum ar fi – de exemplu – Consiliul Europei;
Se vor forma noi alianțe internaționale de țări, bazate pe criterii mai degrabă pragmatice decât ideologice;
Se va crea o nouă arhitectură de securitate, arhitectură în care se vor recunoaște de facto și apoi de jure realitățile existente.
Toate aceste scenarii, descrise mai sus, pot îngrijora sau pot ridica anumite semne de întrebare, dar cu siguranță nu trebuiesc înțelese ca previziuni apocaliptice care să semene groază în populație, așa cum a fost perioada pandemiei de COVID 19.
Dacă cele prezentate mai sus privesc aspecte teoretice generale de analiză a problematicilor ce privesc securitatea internațională și a modelelor echilibrului de putere la nivel global, să reducem dimensiunea geopolitică și să ne raportăm la țărișoara noastră dragă, respectiv la metehnele noastre provinciale din Bacău.
Sursele noastre de încredere ne șoptesc faptul că un anume procuror european, delegat în România pentru Parchetul European (EPPO) – Biroul Central București, se interesază de o procedură de achiziție derulată de către Consiliul Județean Bacău, în legătură cu aspecte ce vizează indicii de fraudă referitoare la atribuirea unor contracte de achiziții pentru servicii de dezvoltare sau implementare de sisteme informatice.
Acestea prezintă un risc de afectare a legalității, conformității și regularității unor cheltuieli declarate la Comisia Europeană. Mai concret, cercetările efectuate vizează o serie de proceduri de atribuire lansate în SEAP, cu referire la faptul că întreaga documentație de atribuire este întocmită exclusiv pentru un grup de firme ș,i implicit, pentru interpușii acestora.
După cum se vede, nici nu a apucat bine Laura Codruța Kovesi să își ”flexeze” mușchii de procuror șef al EPPO, că soldățeii naționali au front de lucru din belșug pe teritoriul stăpânit de armata roșie PSD.
Posibilul diagnostic după finalizarea cercetărilor întreprinse de procurorii EPPO fiind într-un final că – dacă cumva ”strănută” președintele Consiliului Județean Bacău – instant ”răcește” proaspătul președinte al PSD Bacău, ales în unanimitate pentru un nou mandat de 4 ani. Vom reveni într-un alt episod cu noi dezvăluiri…
Anonimus CCM – colaborator Radio Easy
PRECIZĂRI:Legea nr. 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul editorial sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.