Clarificări privind regulile de închiriere a spațiilor comerciale situate pe Insula de Agrement Bacău

Ca urmare a solicitărilor primite de la diferite persoane fizice și juridice interesate de închirierea spațiilor de la Insula de Agrement din Bacău, facem următoarele clarificări:

1. Chiria aferentă spațiilor se plătește lunar, pe toată perioada anului.

2. Programul anual de funcționare este: căsuța – tot anul, terasa – sezonier.

3. Căsuțele se pot amenaja prin mobilier, în așa fel încât să poată funcționa ca spațiu de tip bar/cafenea/alimentație publică și pe perioada iernii; nu e obligatoriu ca acea căsuță să fie amenajată doar cu funcțiuni suport pentru terasă.

4. Se interzice orice închidere a terasei. Terasa va funcționa și se va amenaja conform regulamentului de urbanism comercial: mese, scaune, umbrele, jardiniere. Amplasarea ei este condiționată de obținerea avizului Comisiei de Estetică Urbană.

5. Contractele de utilități se vor încheia de fiecare chiriaș în parte cu furnizorii de utilități.

6. Ofertele se depun în 2 plicuri închise astfel: în plicul exterior se pun documentele necesare pentru stabilirea eligibilității ofertantului, iar în plicul interior oferta de preț.

7. Spațiile pot fi vizionate în data de 24.07.2020, orele 11:00.

8. Certificatul fiscal este solicitat pentru a vedea dacă ofertantul are datorii la bugetul local al UAT Municipiul Bacău. Ofertanții din alte localități pot solicita o adresă de la Direcția Economică –impozite și taxe locale din care să rezulte că nu figurează în evidențe.

9. Programul de funcționare al Insulei de Agrement și eventualitatea instituirii unei taxe de intrare vor fi stabilite printr-un regulament de funcționare al Insulei.

10. Eliberarea garanției de participare ține de unele operații contabile și programe ce trebuiesc respectate în corelație cu cele ale trezozeriei, din acest motiv nu putem estima un termen fix.

11. Pentru terase se va percepe o taxă de autorizare de 14 lei/mp în sezon și 7 lei/mp în extrasezon, în funcție de suprafața pe care o solicitați pentru amenajarea terasei (ținând cont de suprafața maximă pentru terasă conform planului atașat hotărârii de consiliu local) și perioada de funcționare.

12. Datorită situației create de pandemia SARS-COV 2 și numărului mare de ofertanți deschiderea ofertelor va avea loc la Centrul de Afaceri și Expoziții din Bacău, str. dr. Alexandru Șafran nr.145, cu decalarea orei, respectiv, începând cu ora 10:00, în ordinea spațiilor din anunțul publicitar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *