Astăzi, 10.08.2020, la sediul Instituției Prefectului – Județul Bacău, a avut loc o ședință de lucru susținută de subprefectul Narcis Jitaru cu reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Mr. Constantin Ene” al Județului Bacău și Direcției de Sănătate Publică Bacău, având ca obiectiv o mai bună gestionare a evidenței persoanelor carantinate și izolate pe teritoriul județului Bacău, de la intrarea în vigoare a Legii nr. 136 din 18 iulie 2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de urgență risc epidemiologic și biologic .
În cadrul ședinței, conform unuia din obiectivele strategice ale conducerii Institutiei Prefectului – judetul Bacau privind siguranta cetateanului, s-a stabilit operaționalizarea unei baze de date comune a DSP/CJCCI (Centrul Județean de Conducere și Coordonare a Intervenției), pentru a fi gestionate în timp real și facil anchetele epidemiologice, cât și evidența tuturor persoanelor pentru care este dispusă măsura carantinării sau izolării.
„Acest lucru va ușura considerabil munca ambelor instituții implicate și va crea un suport informațional competent președintelui Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, prefectul județului Bacău, în luarea deciziilor”, a precizat subprefectul Narcis Jitaru.