Marți s-a discutat la Ședința Consiliului Local despre studiul de trafic pentru trenul metropolitan

Lucian Viziteu, primarul municipiului Bacău, în ședința de astăzi, 31 octombrie, dezbate multe proiecte importante pentru dezvoltarea orașului și îmbunătățirea infrastructurii.

La unul din punctele de pe ordinea de zi, s-a vorbit despre proiecte de resistematizare în zonele unde au fost dărâmate garaje, și anume pe străzile Slănicului, Logofăt Tăutu, Ștefan cel Mare, Carpați și Garofiței.

Din păcate, pentru primarul Bacăului, chiar dacă în aceste proiecte s-au făcut investiții în valoare de milioane de euro pe studii de fezabilitate, acestea au fost respinse.

De asemenea, se va dezbate aprobarea DALI și indicatorii tehnico-economici necesari amenajării unui sens giratoriu și a unor bretele de circulație pe Calea Dr. Alexandru Șafran, la intersecția Poligonului cu Al. Tolstoi, se va reduce numărul de accidente din zonă.

Cel mai mult s-a vorbit astăzi în Consiliul Local despre Proiectul Studiului de trafic pentru trenul metropolitan, realizat cu sprijinul financiar din partea Asociației de Dezvoltare Zona Metropolitană Bacău.

Introducerea unui tren metropolitan între Bacău și comunele învecinate ar fi o soluție bună pentru viitor și ar contribui la reducerea traficului auto și a poluării, soluția alternativă pentru locuitorii care călătoresc zilnic.

Primarul Viziteu își dorește continuarea programului prin care se oferă posibilitatea celor care au concesionat terenuri de la municipalitate pentru desfășurarea activităților economice să le acționeze cu drept de cumpărare.

De aceea se vrea o normalitate a relațiilor între municipalitate și afacerile locale, dar să se aducă și venituri semnificative la bugetul local.

Mulți dintre consilierii locali îl fac pe primar mincinos și nu mai cred că acesta va duce la bun sfârșit aceste proiecte deoarece nu aduce suficiente dovezi că aceste proiecte nu sunt „fantasmagorice”, care pot fi eligibile realist și nu vor fi costuri suplimentare de la bugetul local, având în vedere costurile exorbitante în cazul unui tren metropolitan.

Redactori Miruna Goci/Andrei Goci

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *