Programări telefonice sau online pentru consultații, la Spitalul Buhuși

Spitalul Orășenesc „Prof. Dr. Eduard Apetrei” din Buhuși anunță pacienții că programările pentru consultații la cabinetele din Ambulatoriul integrat al spitalului se pot efectua telefonic (https://spitalbuhusi.ro/telefoane-interioare-cabinete…/) sau prin platforma de programare online (https://spitalbuhusi.ro/programare-online-ambulatoriu/).

Acest mod de programări simplifică procesul de acces la consultații și investigații medicale, reduce timpul de așteptare și optimizează fluxul de pacienți.

Pacienții sunt sfătuiți să facă programări individuale pentru fiecare persoană, existând multe situații în care, din cauza programului încărcat, nu se găsesc locuri libere rapid (de pe o săptămână pe alta). Programările făcute trebuiesc onorate sau, în caz contrar pacienții sunt rugați să anunțe cu cel puțin 48 de ore înainte, pentru ca programul pe ziua respectivă să poată fi reorganizat.

La programare trebuiesc prezentate toate documentele medicale: card de sănătate, bilet de trimitere, acte medicale aferente istoricului medical, carte de identitate. În cazul în care nu sunt prezentate biletul de trimitere și cardul de sănătate, consultația va fi contra cost.
La intrarea în cabinet, pacienții sunt rugați să oprească sonorul telefoanelor mobile, pentru a nu fi distrași și pentru a nu fi afectată calitatea actului medical.

Orice discuții cu ton ridicat, situații tensionate sau de alt gen pot perturba consultul și concentrarea medicului. De asemenea, este important ca pe timpul prezenței la unitatea medicală să se păstreze curățenia în sala de așteptare și în toalete.

Conform reprezentanților unității medicale, avantajul principal al acestui mod de programare telefonică sau online este reprezentat de accesul facil al pacientului prin comunicarea la distanță a informațiilor despre disponibilitatea medicilor. Astfel, se pot reduce timpii de așteptare prin programarea, din timp, a vizitelor pacientului la medicul specialist, la controale semestriale şi anuale specifice sau controale suplimentare.

Acest sistem de programări telefonice sau online pentru consultații este o soluție modernă și eficientă pentru îmbunătățirea calității actului medical și vine în sprijinul pacienților care nu se pot deplasa, astfel încât să se evite aglomerarea zonelor cu risc epidemiologic, mai spun reprezentanții Spitalului „Prof. Dr. Eduard Apetrei” Buhuși.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *