Profesorii de gimnaziu pot crea o nouă metodă de învățare interactivă folosind table interactive

Dacă lecțiile sunt interactive la orele de clasă, elevii vor fi mai atenți și vor fi captivați, iar implicarea lor va fi mult îmbunătățită, spun profesorii care folosesc table interactive.

Astfel, când elevii rămân concentrați la lecție, e clar că învățarea are mai multe șanse să se producă și să învețe lecția chiar din calsă.

Aceste table interactive pot testa înțelegerea elevilor pe moment, pentru a oferi feedback asupra lucrărilor lor. Acest gen de învățare este mult îmbunătățită iar elevii rămân concentrați la lecție. De aceea, învățarea va fi mult mai ușoară și rapidă.

Așadar, aceste table interactive sunt de real ajutor în munca omului de la catedră, deși aceste table nu sunt magice, dar pot crea magie într-o clasă în care profesorul și elevii le folosesc dinamic și la timpul potrivit.

Asta se întâmplă în școli ca Școala Gimnazială Nr.1 din Dor Mărunt, Școala Nr.1 din Jegălia, județul Călărași sau la Școala Gimnazială „Lucreția Suciu” Oradea, Județul Bihor.

Această tablă este des folosită pentru figurile geometrice, fiind utilă deoarece accesează imediat internetul pentru informații utile, dar mai este folosită și pentru a personaliza învățarea și a crea activități adaptate la nevoile individuale ale elevilor.

Astfel, prin această tablă, elevii vor învăța mai eficient și se vor simți mai motivați.

Elevii sunt încântați și li se pare că e ca și cum te-ai conecta la un laptop.

Mulți profesori și-au exprimat entuziasmul deoarece cu cât lucrurile sunt mai interactive, cu atât elevii reușesc să învețe mai bine și cu atât le place mai mult.

Unii deintre profesori încearcă să îi învețe lecția pe elevi prin diverse jocuri educative care să fie cât mai atractive, pe lângă manualele digitale.

Aceste table interactive au fost utilate la școli prin Programul Național de Reducere a Abandonului Școlar – PNARS, Runda I, iar pe data de 4 octombrie, Ministerul Educației a publicat lista inițială a cererilor de finanțare admise/respinse după etapa de evaluar calitativă în cadrul Rundei a II-a a Chemei de Granturi PNRAS.

Până în prezent sunt 3 școli respinse și 650 admise la finanțare în această etapă.

O altă susținătoare a Educației digitale este compania Samsung Electronics România care consideră că digitalizarea în Educație nu este o opțiune, ci o necesitate.

Prin proiectul SEED-Samsung Ecosystem for Education Development, compania sprijină un program de formare dedicat profesorilor, pentru a-și dezvolta competențele digitale adecvate unui sistem modern de educație, sprijinit de tehnologiile digitale, având ca principal obiectiv creșterea implicării elevilor și studenților în actul de învățare.

Sursa edupedu.ro

Redactori RadioEasy: Miruna Goci/Andrei Goci

Sursa Foto impactfmregional.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *