Restricțiile care intră in vigoare de azi se aplică inclusiv la Directia de Taxe/Impozite si Serviciul de Inmatriculari si Permise din Municipiul Bacau

Începând de luni, 25 octombrie 2021, accesul cetățenilor care se adresează Serviciilor Publice Comunitare  de Paşapoarte și Regim Permise de Conducere şi Înmatriculări Vehicule Bacău se va face în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 1130/2021.

Astfel, în conformitate cu prevederile art. 12, alin. (4) din hotărârea de guvern mai sus amintită, cetățenii care se prezintă la cele două servicii publice comunitare trebuie să facă  „dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2”.

În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate,  potrivit prevederilor alin. (6) al art. 12 din aceeași hotărâre de guvern, dovada se face prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2.
Specificul serviciilor nu permite organizarea activității în exterior și nici online (cu excepția programărilor).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *