Clădirea în care a funcționat fosta Stare Civilă devine Centru de Informare Cetățeni

Noul Centru de Informare va centraliza și va gestiona întreaga interacțiune între cetățeni și serviciile Primăriei Bacău. Practic, într-un nou cadru, civilizat și organizat, într-o singură locație, vor fi înregistrate și operate digital toate solicitările dumneavoastră.

Toate documentele vor fi scanate și înregistrate în sistemul informatic, iar apoi se vor transmite în format electronic la personalul responsabil de soluționarea lor. Pe parcursul rezolvării cereri, solicitantul va putea urmări online statusul acesteia.

Tot aici, funcționarii Primăriei vă vor oferi consultanță și informații privind modalitatea de a obţine diverse documente, avize, aprobări etc.

Centru de Informare Cetățeni va oferi un cadru civilizat relaţiei funcţionar public – cetăţean, în care să rezolvăm în mod prompt, cu profesionalism, solicitările dumneavoastră.

În prezent, Societatea de Servicii Publice lucrează la amenajarea spațiului, urmând ca spre finalul lunii februarie să ajungem la etapa dotării cu echipamentele necesare funcționării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *